wtorek, 1 lutego 2011

sowy nr 2 i 3

sowy nr2 i 3 będą chyba ostatnimi, bo więcej ich upchać się nie da ;-)
Te zrobione z materiału przysiadły w ubiegły piątek, na namalowanym drzewie. Wcześniej widziałam w necie podobną naklejkę, ale była wg mnie trochę za mała.
Tja ... uważam kolejny plan noworoczny za zamknięty: pokój Poli skończony ;-)
No może jeszcze dorobię kilka małych ptaszorów, które wg projektu mają być przymocowane na rzepy (w każdej chwili będzie można takiego delikwenta sadzać na innej gałęzi).
Na zdjęciach w galerii znajdują się wszystkie rzeczy przerobione lub zrobione przez nas ;-) Nawet segregatory na regale okleiłam, tak żeby pasowały do wnętrza :-)

32 komentarze:

  1. świetne:))pokoik wygląda baśniowo...fajny pomysł:))

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna ściana
    a pokoj ...sama mogłabym taki miec ;)


    bardzo bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach! Jak wesoło i radośnie! Jestem pod wrażeniem!!! Gratuluję pierwszego skończonego tegorocznego projektu! Tak trzymaj! :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  4. wiesz, że jestem vintagowa...nie odmawiam sówkom uroku...ale kątem oka pewna szafa mi do gustu przypadła...:))
    pokój cuudny:))

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER! pokój jak z bajki! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym w takim pokoju mieszkać :D!
    Świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za miłe słowa :)

    Guriano szafa najmniej tu pasuje, ale musiałam umieścić ją w domu ;-) Najchętniej cała płycinę okleiłabym tkaniną, ale szkoda mebla :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny ten pokoik! Bardzo lubię takie klimaty! Gdyby Jaga była młodsza, też w takich klimatach bym jej zrobiła, ale ona ma już swój gust i swoje zdanie, więc musiałam się dopasować ;)
    Drzewko mnie urzekło! A ta lampa tez się mi bardzo podoba!
    Gratuluję realizacji!

    pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  9. sowy bombowo kolorowe...cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne są! Pola musi mieć mega fantastyczny pokoik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaaaa!!! Kliknełam i weszłam w galerię :)
    Cudny pokoik!!! Bajeczny po prostu! :)

    I obrazek Polciowy :) jej... :) ale mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oliwko! Pokoik przepiękny - kilkanaście razy oglądnęłam fotki - jestem pod niesamowitym wrażeniem! Uczta dla oka :) . Gratuluje pomysłu i wykonania oraz skończonego pierwszego projektu - po takim dziele to wszystko "z górki" teraz :). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny pokoik...ja też jestem zakochana w sowach i jest to też motyw przewodni w pokoju mojej córki...piekne dekoracje...

    OdpowiedzUsuń