czwartek, 8 stycznia 2009

Polcine śmiesznoty ;o)

Cały rok za nami, a my wciąż nie możemy się nadziwić jak Polcia szybko rośnie i ile rzeczy już potrafi. Dotychczas spisywaliśmy wszystkie nowe wydarzenia, nowe osiągnięcia, nowe zęby w albumie "Pierwszy rok naszej córeczki". Ale, tak jak wszystko co dobre i ładne szybko się kończy, tak i skończyło się miejsce w albumie (tak, tak mama zamiast prasować, sprzątać czy gotować co chwila odkopywała album spod sterty książek i skrupulatnie wszystko notowała). A ponieważ szukanie albumu zajmowało zawsze trochę czasu, postanowiłam ułatwić sobie i tacie Polci zadanie i zrobiłam całkiem swoją tablicę do spisywania wszystkich "Polcinych śmiesznot" z całkiem osobistą papeterią i z całkiem ikeowskim ołóweczkiem na tasiemce. :):) Na każdy miesiąc nowa kartka A4 ozdobiona i przystemplowana. Woooooow wreszcie mnóstwo miejsca do pisania. - nawet dla gości: każdy bedzie mógł wpisać, życzenia, złotą myśl, przykleić naklejkę czy doczepić zdjęcie, cokolwiek co kojarzy mu sie z Polcią. A po roku wszystko się zbierze, ładnie oprawi i wstawi do wielgachnego pudła z napisem: "zaglądać dopiero za 20 lat".

A ja wreszcie będę miała spokojne sumienie, że o niczym nie zapomniałam, no i nie musze sie ograniczać z pisaniem :):):)

Przepraszam za jakość zdjęć, właśnie ćwiczę fotografię studyjną i minie trochę czasu zanim efekty będą zadowalające :(

Podkładka
i kartka z "osobistej papeterii :o) :o)"

1 komentarz:

  1. Fajny pomysł, śliczne wykonanie, szkoda, że nie zapisałam Polci ostatnio, jak ją Mama karmiła zupką, szukając jednocześnie tajemniczo zaginionych miseczek...

    Jakość zdjęć nienajlepsza??? Nie zauważyłam.

    OdpowiedzUsuń