czwartek, 3 lutego 2011

wymiana z Gurianą ;-)


chyba wszyscy znają piękne prace Guriany. Najbardziej jednak lubię jej zawieszki i właśnie TA przypadła mnie. Zawiśnie obok galerii ze zdjęciami mojej rodziny. W zamian zrobiłam Gurianie datownik. Przesyłki dotarły więc można się chwalić. Szczególnie, ze Guriana jak zwykle zadbała o opakowanie:)
Nie do końca byłam przekonana czy datownik się spodoba, zrobiłam więc białą wersję. Z czasem uznałam, że pierwszy pomysł bardziej się spodoba. Dlatego biały notes będzie można kupić tutaj

6 komentarzy:

  1. Udana wymiana :) Biały notatnik juz widzialam na Pakamerze i jest bardzo OK :) Fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny datownik Oliweczko, ale ten tekst :) Mmm nastraja w konkretny sposób... Jakoś wyczuwa się w nim tęsknotę i jeszcze ubraną w delikatne szaty nieskalanej bieli. Może to bardziej pamiętnik winien być? :) Cudowna praca.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne datowniki! zazdroszczę wymiany ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. carrotko dziękuję za konstruktywną opinię, chyba faktycznie powinnam ubrać go w większą formę i nazwać pamiętnikiem ;-)
    Postanowiłam popracować z białym kolorem. Zachowanie czystej bieli w pracach jest dla mnie nie lada wyzwaniem, to samo jest z żółtym:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, ta wymianką to czysta przyjemność... dziękuje raz jeszcze:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuje za słowa zachwytu. Są niezmiernie miłe, zwłaszcza jak padają spod palców osoby, które pracami sama jestem niezmiernie oczarowana.
    pozdrawiam!
    A.

    OdpowiedzUsuń