niedziela, 6 grudnia 2009

Wymiana mikołajkowa

(po więcej zdjęć kliknij na fotkę)
Miało już nie być niczego więcej, złożyłam warsztat. Po 2,5 roku wracam do regularnej pracy. Nie pałam radością, ale tak musi być i tyle :) Na szczęście potrafię w każdej rzeczy znaleźć ziarnko radości. Tak też jest i w tym przypadku :):):)
Wytrzymałam 5 dni bez scrapków i już chyba nie potrafię niczego "nie dłubać" :):) Nosi mnie jak widzę pudełka z papierami, skrawkami wstązeczkami ....
Wracając do tematu: pomysł na notes powstał w 10 min, tak sobie myślę, że duża inspiracją był notes finnabair, który widziałam kiedyś u eight. W sumie nie pamiętam jak wyglądał dokładnie i mam nadzieję, ze nie zrobiłam dokładnej kopii.
Na igrediencje nie mam już siły. Większość rzeczy zrobiłam wcześniej i miały posłużyć do innych, nieokreślonych projektów. Amój notesik trafił tutaj :):)

Acha i tak od kilku tygodni myje się Polcia. Ostatnio nie robiłam przy niej masek ani peelingu więc nie wiem skąd wie, że jogurt jest zdrowy dla cery ....
Zapomniałam dodać, że dostałam piękny kalendarz na 2010 rok od tego mikołaja. Do kalendarza dołączona była przepiękna kartka, która iskrzy się w słońcu :):) śliczne dzięki Kasiu :)

7 komentarzy:

  1. Oliwko one to intuicyjnie wiedzą ;) one te nasze córki małe :P
    notes obejrzę jak net przyspieszy.Życzę dobrych chwil i radości z podjętej decyzji powrotu. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny notes! wspaniale wykonany!
    a powrotu do pracy po prostu życzę miłego i łatwego :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Notes czarodziejski!!!
    A Polcia, to po prostu prawdziwa kobietka!!!

    Trzymam kciuki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpiękniejszy Notes Świata !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Twoje prace! Zapraszam do mnie po wyroznienie:
    www.mana-j.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Polcia z jogurtem wygląda uroczo ;)

    Notes jest piękny, elegancki i we wspaniałej kolorystyce.
    Inne Twoje prace również zachwycają - mówię to bez lukrowanego słodzenia :)

    A kalendarze dla innych są teoretycznie przewidziane, tylko uporam się z kwestia braku czasu ;)

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń