środa, 16 grudnia 2009

2:16 oliwka - oliwka 2:16

i wymień się tu Panie czymś oryginalnym z takim talentem jak 2:16 /??????? Ja upatrzyłam sobie ten znakomity tag, który pewnego niedzielnego poranka rozśmieszył nas prawie do łez. Wiedziałam, że musi być mój :):):)
W zamian zrobiłam notes, który zażyczyła sobie E. :):) Miał być bordowy i z tego co wywnioskowałam raczej prosty. Już wiem, że się spodobał ;):) z czego ogromnie się cieszę.

wnętrzności:
papier i wzorek wassail
papier ekologiczny
stare poniemieckie wykroje krawieckie i wzornik damaskowy: od czarownicy :)
wstążki od eight
cekiny, czarne kropki

To tyle na dziś. Padam ze zmęczenia, ale jeszcze tylko dwa dni do pracy i weekend :) a reszta zdjęć jak zwykle po kliknięciu na fotkę :)



6 komentarzy:

  1. Wymiękłam! Śliczny!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to będzie tak: w świąteczny czas usiądę z kubkiem kawy z cynamonem i wykleję ten notes marzeniami.
    jest...wykwintny i ogromnie inspirujący.
    sama sobie zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oliwko on jest zjawiskowy!!
    dech mi zapiera!! elegancki, wytworny, niesamowity!!!

    jesteś wielka !!

    OdpowiedzUsuń
  4. BOSKI!!!
    Po prostu piękny, klimat niesamowity, dodatki,kolorystyka, wykonanie!!!! Aaaaaaaaaa!!! Umieram, że nie mój!

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja kolejna jęcząca, że nie mój :)
    PIĘKNY !!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. dziewczyny bardzo dziękuję, chciałabym go bardziej "dopieścić" ale pokój scrapowy zajęty no i trzeba czasem gospodarować :):)

    oj ale mi się ciepło na duszy zrobiło, czekam tez na krytyczne uwagi. Widziałam ostatnio taką koronkę u finnabair, tylko, że ja już dawno taką kupiłam. Jestem świadoma, ze prace mogą być podobne do innych artystek ale czasami nie można uniknąć podobieństw. Powstają dylematy czy w związku z tym prosić o pozwolenie na lift, ale właściwie czy to jest lift skoro i tak używamy w większości tych samych narzędzi i dodatków ???? Jestem ciekawa waszego zdania

    OdpowiedzUsuń