sobota, 24 października 2009

Pod niebem ...

(klik na zdjęcie)
album dla fana lotnictwa:):) Od kiedy zobaczyłam lotnika Agnieszki wiedziałam, że muszę go wykorzystać w swoich pracach :):) Dostałam zgodę i lotnik pojawił się na okładce albumu. Wewnątrz jest wesoło i kolorowo jak przystało na małych chłopców.
Papiery All Fall Fancy Pants
Domki Fancy Pants
Drzewka i zwierzaki z ... (zapomniałam skąd)
stemple chłopięce (użyczone przez czarownicę i Lenkę wz) :):)
a i na koniec rewelacja !!!!!!!!!!!! dziurkacz brzegowy płotek, prezent dla Katriny od taty :):):)
acha i zdjęcia znowu byle jakie, nie wiem coś nie mam cierpliwości do mojego aparatu ...

5 komentarzy:

  1. ech piękny letni, i wszystko genialnie pasuje do siebie... ma nadzieje że niebawem będziemy miały okazje się poznać na wrocławskim spotkaniu ;) pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowa wszystko wyszło, jestem pełna zachwytu! Cudnie dobrane elementy do siebie!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny albumik - delikatny, bardzo chłopięcy i wspaniale zgrany. :)

    Cieszę się, że płotek się przydał - znowu się najeździłaś zbierając materiały do niego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dla Ciebie wyróżnienie,
    gdyż Twój blog ja bardzo cenię!

    OdpowiedzUsuń