sobota, 16 maja 2009

spotkanie scraperek :):)

Kolejne comiesięczne spotkanie za nami. Było bardzo śmiesznie, zabawowo, całuśnie
i ........ pracowicie
szczególnie dla mnie, bo pracować pod presją czasu nie lubię i nie umiem, co starałam się dobitnie wyrazić. Następnym razem będę tylko stemplować i delektować się rozmową i pyszną herbatkąZa to udało mi się wreszcie przekazać prezent wymianowo/urodzinowy Eight
Na koniec okazało się, że nawet nie zdążyłam zrobić zdjęć swoim karteczkom zwanym fachowo ATC :):):)
(kliknij zdjęcie po więcej)
i zaległy notesik córeczce Luny Oldze :):):)

3 komentarze:

  1. Kasiu, ja mam zdjęcie Twoich ATCiaków. :D
    Pozostałe zdjęcia (mimo, że niezbyt wyszły) też Ci wyślę na maila.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za ramki, już się nie mogę doczekać, żeby e powiesić w ODPOWIEDNIM miejscu :)

    OdpowiedzUsuń