poniedziałek, 19 grudnia 2011

fotorelacja powarsztatowa ;-)


Na początek ogromne podziękowania dla Zespołu Centrum Kultury za zaproszenie i mnóstwo ciepłych słów ;-) Podziękowania dla wszystkich uczestników, którzy zechcieli przysiąść się do mojego stołu i wspólnie wykonać świąteczny album, wymieniam w kolejności niealfabetycznej:

Helence, Wiktorii (dzielnej i mądrej dziewczynce z warkoczem, która wykonała dwa albumy) jej mamie Joli i bratu Filipowi, Michałowi i jego Mamie (niestety się sobie nie przedstawiłyśmy ;-( ) Oli i jej córeczce Ani, Agacie, Oli i Agnieszce, Zuzi i jej Mamie, Izie i Kacprowi, Sylwii (Misiuniowi;-)), Kasi, Marcie. Eli i Iwonce, które w gorących chwilach wspierały mnie całkiem charytatywnie i objaśniały kolejnym osobom co dalej robić ... Tak, tak Moi Drodzy, z nieufnością i zdziwieniem podawaliście swoje imiona. Zapamiętałam je, bo zawsze miałam głowę do imion i nazwisk. Szkoda, że inne rzeczy mi tak łatwo nie "wchodzą";-)
Zdjęć nie zrobiłam, bo czasu na to nie było. Wrzucam tylko kilka fotek udostępnionych przez Centrum Kultury z pierwszej godziny ;-)

Mam nadzieję, że wszystkim się podobało, i że kilka osób nakłoniłam do dalszej zabawy ze scrapbookingiem. Zresztą nie było to trudne, bo w roli głównej wystąpiły świąteczne papiery Karoli i eight.
Na zakończenie przydługiego posta kilka przykładowych albumików wykonanych przeze mnie na warsztaty:
PS. Uzupełniając listę blogów skasowałam całą dotychczasową bazę ;(. Minie trochę czasu, zanim wprowadzę  nową bo już widzę, ze wybrałam do tego zły "gadżet" ;(

3 komentarze:

  1. Albumik piękny!!!... ale gdzie reszta? Miało być kilka przykładowych?

    OdpowiedzUsuń
  2. przepraszam, uciekło mi podlinkowałam galerię do miniaturki albumu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajowe warsztaty!!! Szkoda, że tak mało zdjęć! :p
    Kocham Cię :*

    OdpowiedzUsuń