niedziela, 7 czerwca 2009

Notes Gai

Notes 10x10, malutki, ale wg mnie uroczy. Papiery Ambrosia, które wymieniłam jakiś czas temu z Katriną, śliczne są te motyle :):) Notesik zrobiony na szybko w przerwie między ATC dla Luny - pokażę je później. Nie wiem skąd we mnie tyle energii, bo tego wieczoru udało mi się wkleić ostatnie zdjęcia do albumu Poli - albumu podsumowującego jej pierwszy roczek, albumu od którego zaczęła się moja przygoda ze scrapkami :):):) Spadł mi kamień z serca, bo to była największa niezałatwiona rzecz z ubiegłego roku. Cały album waży chyba z tonę i nie wiem czy będziemy mieli siłę do niego zaglądać :):) Pola na pewno jeszcze go nie uniesie :):) więc minie trochę czasu zanim będzie mogła docenić pracę mamy.

7 komentarzy:

  1. Notes piękny, prosty i czysty w formie... uwielbiam Twoje prace...
    Dziwię się z Mężem już dwa i pół roku... i pewnie będzie tak już do końca! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten notes, a papiery rzeczywiście super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Notesik jest przecudowny!!!!
    I bardzo podoba mi się zdjęcie w zieleni. Zawsze zazdroszczę dzieciakom, których mamy potrafią dobrze korzystać z aparatu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że wykorzystałaś te papiery. Wyszedł przecudny albumik. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ mam tu zaległości, cudny, cudny notes!!!

    OdpowiedzUsuń